cviceni

CVIČENÍ


Charakteristika a nabídka cvičení

Skupinové lekce

Pod pojmem skupinová lekce si mnozí představí plný sál lidí, kteří přišli pro sebe něco udělat. V plném tempu vběhne do sálu instruktor a rozproudí krev každému zákazníkovi. Po hodině klient odchází příjemně unaven, plně nabyt dávkou endorfinu, který se v jeho těle postupně spouští. A s tímto pocitem odchází. Co když druhý den cítí bolest v určité části svého těla? Asi bylo něco spatně…. Jste si jistí, že jste cvičili správně a funkčně, jak se to dnes uvádí?

Skupinovou lekci jsme snížili na maximální počet 5 klientů. Můžeme tím nabídnout větší kontrolu nad provedením daného prvku, kdy na Vás instruktor bude mít více času a může se i při skupinové lekci zaměřit více na Vaše tělesné nastavení a provedení cviku.



Individuální mobilní cvičení

Trávíte celý den v práci, pak přijdete domů, uděláte co musíte a nezbývá Vám čas na sebe? Připravili jsme pro Vás Mobilní cvičení až do domu. Přijedeme, zacvičíme, odjedeme. Typ cvičení si můžete sami zvolit z naší nabídky. Dle možností Vašeho interiéru vybereme pomůcky, aby cvičení pro Vás bylo co nejefektivnější. Cvičební plán pro Vás připravíme na místě dle Vašich přání, zdravotního stavu a možností interiéru.


Zdravá záda

Lekce zdravá záda je charakteristická prací s vlastní vahou těla i využití různých pomůcek (overbally, velké míče, bosu, therabandy, činky). Intenzivní práce s hlubokým stabilizačním systémem = ploché pevné břicho + funkční pánevní dno + stabilizovaná páteř + aktivní bránice, tedy funkční dech. Izometrické posilování k vypracování štíhlých svalů, izotonické cviky ke zvýšení kondice prokládané stretchingem. Kompenzační cviky k vyrovnání svalových dysbalancí - metodika: PIR, DNS, Brunkow, pilates medical. Důraz na provedení cviků, dech, sebekontrolu. Stálý dozor a opravování lektorem. Pro většinu běžné klientely tempo ve spalovacích frekvencích - příjemné zadýchání. Závěrečný relax - uklidnění těla i duše. Vše doprovázeno příjemnou klidnou hudbou.

Fitball/Overball

Cvičení na velkých a malých míčích, které jsou výbornou rehabilitační pomůckou. Lekce obsahují cviky zaměřené na protažení a posílení jednotlivých svalových skupin s minimálním zatížením kloubů. Vhodné pro ty, kteří chtějí protáhnout a zpevnit postavu bez zatížení kloubů.

Bosu

Bosu (balanční pomůcka) je lekce balančního charakteru, kde je kladen důraz na dosažení rovnováhy mezi jednotlivými svalovými skupinami. Vzhledem k nestabilitě je nutné udržovat rovnováhu při každé pozici. Touto snahou docílíte zapojení především hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Závěsné cvičení

je další velký vývojový krok při funkčním výkonnostním cvičení. Spojenectví mezi pohybem, pružností, sílou, stabilitou, koordinací, posilováním a srdcem se navzájem prolínají v jedinečné a celkové funkční formě. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné s jiným nářadím. S malými změnami v nastavení těla se můžeme zaměřit na specifickou cílovou oblast každého sportovce či klienta a velice individuálním způsobem pracovat na fyzických limitech. Můžete změnit obtížnost, posunovat se ve vteřině od jednoho cviku k jinému, abychom si vybudovali svalovou pevnost a kardiovaskulární kondici.

Dětské cvičení

Máte doma malého raubíře/dračici, který stále něco dělá, nevydrží sedět na místě a stále nemá dost? Pod vedením dvou zkušených lektorek jsme připravili kurz pro děti. Budeme si hrát, tancovat, probereme základy gymnastiky, atletiky. A co si od toho slibujeme? Rozhýbat dětská těla, naučit základní prvky pohybu, které se už na ZŠ skoro nevyučují. Kolektivní spolupráce dětí při sportu. Sport je zábava. Pro motivaci jsme připravili Cvičební deník, kam budeme zapisovat sportovní úspěchy. Kurz je určen pro děti od 6 let.


Cvičení Tvoje Forma


Kíťa
  • Tradiční Hatha jóga (ásány, dechová cvičení, relaxace, meditace)
  • Hatha jóga flow (o něco dynamičtější forma této klasické jogy)
  • Power jóga (dynamický, moderní styl jogy s prvky klasické)

  • Vendy
  • Funkční břicho-zdravá záda – objevte „smíchové“ svaly a bez nich se už ani nehněte. Aktivace hlubokých svalů trupu, dýchání a protažení pro každého.
  • Zdravá jóga – pro nejednoho zmuchlaného smrtelníka bez dechu a úsměvu. Kombinace základních jógových technik a cviků s dechem.
  • Zdravý závěsný systém – cvičte s vlastní váhou tak, abyste si neubližovali. Rozumně, funkčně, svižně i zvolna a pod dohledem.
  • Bodyform – dynamická forma posilování při hudbě. Jednoduché kroky, plynulost, síla, flexibilita. Procvičení celého těla pro pokročilejší.
  • Mixér – velmi dynamická aerobně-anaerobní lekce všestranného pohybu pro zkušené a náročné. Plynulost, koordinace, hravost, rychlost, síla, flexibilita.
  • Bosu – dynamická lekce s balanční pomůckou pro nastartování lepší kondice a koordinace těla.
  • Relax – pomalá hodina kombinace dechových technik, aktivace břišního lisu a protahování.

  • Lenka
  • Zdravé tělo – lekce založena na příjemném protažení celého těla, posílení svalů, které mají sklony ochabovat a narovnání upracovaného těla.
  • Závěsný systém – lekce zaměřena na cvičení s Vaší vlastní váhou.
  • Kondiční cvičení – dynamická lekce v aerobním-anaerobním tempu pro posílení a zlepšení Vaší kondice
  • Dance mix – dynamická lekce, propojení jednoduchých tanečních kroků a stylů pro každého. (aerobic, latina, lady sexy dance, street dance, kick dance)
  • Děti ve formě, Děti v pohybu, Forma pro děti – základy gymnastiky, aerobicu, latiny a dalších tanečních stylů, spousta her, rozvíjející kolektiv kamarádů.
  • Bosu – dynamická lekce s balanční pomůckou pro nastartování kondice a koordinace těla.
  • Velké a malé míče – lekce v pomalejším tempu zaměřená na koordinaci a posílení středu těla.

  • Každá skupinová hodina lze upravit na individuální trénink dle přání klienta.

    V odkaze naleznete rozvrh hodin skupinového cvičení.